اولین جلسه کارگروه آب کمیته پدافند غیرعامل استان یزد با حضور مدیران شرکت های آب منطقه ای،آب و فاضلاب شهری وروستایی و کارشناسان دفتر فنی استانداری و سازمان حفاظت محیط زیست و بهداشت استان در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب شهری استان یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد اولین جلسه این کارگروه به ریاست محمد حسن خورشید نام بعنوان مسئول کارگروه آب کمیته پدافند غیرعامل استان و به دبیری محمدرضا محمدی در راستای تأمین و توزیع آب شرب و بهداشتی استان در مواقع بحران و بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی تشکیل شد.
بر اساس این گزارش تهیه طرح جامع مدیریت بحران آب در شرایط تهدید طبیعی و خارجی، پایدار سازی منابع آب نسبت به تهدید، قطع رابطه تولید آب با قطع جریان برق و همچنین برگزاری رزمایش های پدافند غیرعامل از مهمترین برنامه ها و وظایف این کارگروه عنوان شده است.
در این جلسه مقرر شد تا ضمن مشخص نمودن منابع آبی و حفاظت و پوشش آنها در مقابل حوادث ، 3 نفر بعنوان اعضای کمیته فنی این کارگروه مشخص شوند و جلساتی را بصورت دو هفتگی برگزار کنند و گروه پدافند غیرعامل بصورت مشترک در شرکتهای آب منطقه ای، آب وفاضلاب شهری و روستایی و دانشگاه علوم پزشکی دانشکده بهداشت تشکیل و مصوبات خود را در کارگروه مطرح نمایند.
تهیه و تدوین برنامه های کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت این کارگروه از دیگر مصوبات این جلسه بود
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا